piątek, 5 sierpnia 2011

Lakier My Secret + mały bonus :D

Kupiłam sobie dziś taki o to lakier z My Secret. Jest to numer 119. Od dawna szukałam koloru krwistej czerwieni. :) Zobaczcie jak prezentuje się na moich paznokciach. Wiem, że jakoś i uchwycenie koloru nie są najlepsze. Są to moje pierwsze zdjęcia tego typu więc jeszcze nie za bardzo umiem robić takich zdjęć dobrze. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie :)


Wiem, że jakość jest tragiczna. Bardzo Was za to przepraszam! 

A teraz mały bonusik :D Mój psiaczek : 

 Pozdrawiam Was cieplutko.

14 komentarzy:

  1. śliczny ten lakier :D
    piesek mega! :D
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam podobny kolor :)
    naturalne paznokcie ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. nie łamią ci się paznokcie? :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor ! ;D

    Zapraszam - http://agagmywourd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. woow, niesamowite :) tzn ja nie mam słabych paznokci, ale zawsze jak jeden mi się ułamie to już piłuję wszystkie ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się teraz podobają zwykłe, naturalne paznokcie :)
    nie długie, bez lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny odcień ;)
    Ja dopiero w te wakacje przekonałam się do czerwonych paznokci ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ soczysta czerwień, cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  9. no tak, tak zdaje ;)
    fajny lakierek i słodka psina :):*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny lakier , kocham takie czerwone ; )
    Zapraszamy na nasz blog ;)
    http://chanell-regii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, ale masz pazurki :D ja też już mam długie, ale to dlatego, że nie chce mi się ich piłować ale zaczynają mi strasznie we wszystkim przeszkadzać ;/
    a piesio prześliczny ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochany sliczny piesek!!!!! pozdrawiam i obserwuje:)
    zapraszam koniecznie do mnie i do obserwacji:):

    http://www.fashiondoll.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. wow jaka zabójcza czerwień :D piękny kształt i długość pazurków :)

    OdpowiedzUsuń