sobota, 6 sierpnia 2011

Cień Sensique

 
Zachęcona promocją skusiłam się na ten produkt. Nie miałam nic wcześniej z tej firmy dlatego pomyślałam, że jest to idealna okazja do jej wypróbowania. Kupiłam jak narazie jeden cień, aby sprawdzić czy jest dobry. 
A więc!
Spodobał mi się jasny cielisty kolor, ponieważ zazwyczaj robię sobie makijaż właśnie z takim cieniem oraz jakimś ciemniejszym (brąz) i to tyle. Skusiłam się więc na taki odcień. 
Pigmentacja pozostawia niestety wiele do życzenia. Cień utrzymuje się na powiece bez żadnej bazy spokojnie kilka godzin ok. 6-7
 Podoba mi się kolor więc będę jak narazie używała tego cienia jednak nie jest on najlepszej jakości.
Ochh, ja wszystko porównuję do moich ukochanych cieni z inglota. Ich jednak chyba nic nie przebije! ;)

A tymczasem moje drogie uciekam odpocząć po męczącym dniu pełnym wrażeń :)

7 komentarzy:

  1. kosmetyki z tej firmy są naprawdę bardzo tanie :)
    lubię je

    OdpowiedzUsuń
  2. wydaje mi się, że to masło będzie dobre dla suchej skóry :) ale trudno mi stwierdzić, bo moja skóra sama ma dobry poziom nawilżenia. ale uważam, że najlepszy efekt daje masło do ciała z karotenem z bielendy w takim pomarańczowym opakowaniu! po jednym użyciu później czuję przez następne 3 dni, że ciało jest nawilżone :) no a co do paznokci to ja też obgryzałam zawsze przez stres, ale mniej więcej od 1,5 roku już tak nie robię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor cieni ; )
    Zapraszamy na nasz blog ; ))
    http://chanell-regii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. błyszczyki z tej firmy są naprawdę fajne :)
    i lakiery. Ale niestety rzadko kiedy pojawia się seria gdzie są naprawdę kolorowe lakiery. Raczej bordowe, brązowe :) ale i takie się przydaję :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. najbardziej boje się ustnego ;/

    OdpowiedzUsuń