piątek, 5 sierpnia 2011

Paletka Storm

Dziś napiszę Wam kilka słów na temat - pewnie już bardzo dobrze Wam znanej - paletki Strom ze Sleek'a.

Bardzo spodobały mi się kolory w tej palecie. Są w niej trzy matowe cienie ( jasny brąz, brąz oraz czarny) i 9 perłowych cieni.
Zrobiłam swatch'e cieni i wtedy bardzo przypadły mi one do gusty. Naprawdę mi się spodobały, były dobrze napigmentowane, miały ładne kolory.
Ale...
Gdy zaczęłam podekscytowana używać tych cieni jednak nie było z nimi, aż tak wspaniale. Pigmentacja matowych cieni nie jest taka jak myślałam że będzie.  Jak oczekiwałam od cieni z tej palety. A ja jednak jestem fanką matowych, aniżeli perłowych cieni.
Perłowe cienie są ładne, jednak też nie są jakoś super napigmentowane. Mają drobinki, które się baaaardzo osypują. Nie da się nałożyć tych cieni by coś się nie osypało.

Czyli jednym słowem paletka jest dość przeciętna. Nie rozumiem tego wielkiego szumu wokół niej i zachwycania się nią. No nie wiem może to ja jestem jakaś dziwna i nie umiem się posługiwać tymi cieniami.
Ja chyba jednak zostanę przy cieniach Inglota. Z nimi bardzo dobrze mi się współpracuje. :)
A wy macie jakieś swoje ukochane, cienie/ paletki? :)

Tymczasem  uciekam walczyć o pewną rzecz, bardzo dla mnie ważną! Narazie nie będę mówić więcej, by nie zapeszyć. Trzymajcie kciuki!

14 komentarzy:

  1. Ale ja nie mam sztucznych paznokci :) Po prostu mam nałożony żel na moją naturalną płytkę, który chroni ją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolory są świetne ! :)
    http://forexamplefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. kolory fajnie, mam paletę właśnie z takimi kolorami i też kilka matowych i reszta perłowe i zdecydowanie moimi ulubionymi są poczwórne cienie z AVON lub potrójne z Inglota

    OdpowiedzUsuń
  4. ja kilka lat temu sie zraziłam bo miałam uczulenie na żel do twarzy z avon lecz dwa lata temu zaczęłam używać te cienie i są najlepsze na świecie i w dobrej cene bo paletka 4 jakies 30 zł kosztuje :D i są mega wydajne! naprawde mega wydajne

    OdpowiedzUsuń
  5. a tej paletki nie mam, ale mam z Clarie's taką jak ta

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja raczej też z inglota , ale tagrze żadko maluje ; ) + obserwuje
    Zapraszamy na nasz blog ; ))
    http://chanell-regii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mi też nie przypadła do gustu..;(
    pozdrawiam ;D
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. cuudowne kolory ;) muszę zakupić!

    zapraszam do mnie: colorfullysoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. hejka,fajna paleta !

    dzieki za komentarz :) topik obcinalam sama :)
    dziekuje !!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. zdecydowanie cienie ART DECO I INGLOTA to najlepsze jakie do tej pory uzywam lub uzywalam, dobre tez sa niektore RIMMEL oraz z tych drozszych firm typu NOUBA, MAC ;)

    dzięki za uroczy komentarzyk

    by the way, fajnie, ze zalozylas bloga, ja tez mam dzial z kosmetykiami, recenzuje kosmetyki od firm, one mi je przysylaja, niektore wspolpracuja z bloggerkami, jak bedziesz miala wiecej obserwatorow na pewno z checia tez Tobie beda wysylac probki do recenzji:)


    obserwujemy sie?:)


    FASHION passion- FB page - dołącz do społeczności pasjonatów mody

    OdpowiedzUsuń